ännu en hemkomst

 
Klockan är strax efter midnatt och det är den 3 juni. Helt galet. Om två dagar är det sommarlov för min del. Har dock i stort sett redan tagit sommarlov då alla inlämningar är klara och det är inte mycket att göra i skolan överhuvudtaget. Hur som haver, har idag hunnit med ett ryggpass på gymmet tillsammans med Andreas, har välkomnat systra mi och Richard som äntligen är hemma från Turkiet - det firade vi med middag i deras mysiga 1:a som jag i stort sett lagade till hela familjen.

Har också hunnit med några ångestfyllda timmar pga att jag måste tömma skoldatorn på allt, för under sommaren är den inte längre min. Är extremt jobbigt att inte ha en riktig egen bra dator som jag kan ha alla mina grejer på och använda skoldatorn till just skolan. Någon som har en laptop till salu möjligtvis? Nåväl, nu ska jag sätta på O.C och försöka sova. Vi hörs!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: