hem ljuva hem


Herregud. Jag skäms över hur dålig uppdateringen har varit senaste dagarna. Men jag hoppas ni har annat för er än att läsa bloggar nu när det är sommarlov! Jag till exempel har varit i min gamla hemstad och umgåtts med underbara människor 24 timmar om dygnet i 4 ½ dag. Har firat min bästaväns student, skålat för en nybliven 18-åring, druckit mängder av alkohol, lärt känna nya människor, badat från en brygga, ätit thaimat, fotat, shoppat osvosv. Haft det fantastiskt helt enkelt, men det är skönt att vara hemma. Mjukstartade dagen med ett tandläkarbesök följt av 7 timmars jobb. Ja just det, jag fick det där jobbet jag pratade om! Är så lycklig för de. Något jag mer är lycklig för är min fina pojkvän. Ska passa på att pussa på honom och kika på film nu eftersom jag är ledig imorgon. Livet är rätt bra just nu mina vänner. 
 
Bilder från Sundsvall kommer så småningom!
 





Vad har du fått för jobb? Och vart? :)

Svar: Som cafébiträde/barista på ett café i staden jag bor i :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: