SUMMER LOVIN'

 
Sovmorgon, dunderfrukost, mys med kärleken och ett spontanköp på Kungsmässan. Så har min dag sett ut. Skulle egentligen till skolan men där var det bara kubb-spel som stod på schemat så jag skippade det och tog vara på dagen istället. Imorgon däremot blir det skola. Eller ja, skolavslutning rättare sagt! Känns så skönt att få sluta skolan på riktigt och ta sommarlov. Kan inte förstå att jag börjar i 3:an när sommarlovet är slut, sjukt. Hur som helst, nu ska jag kika lite OC innan det är dags att sova. Ska upp tidigt imorgon och locka håret är planen. Lite fin vill man ju vara även om skolavslutningen inte är en big deal på gymnasiet haha. Efteråt blir det iallafall en sväng i Göteborg med min älskling, ska bli mysigt. Men godnatt på er, vi höres!
 





MATILDAS
05 Juni, 2014 - 00:12 / BLOGG: http://matildays.forme.se

så härlig bild :D

Svar: Tack! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: