complicated melody


Kamera: Nikon D5100 
Objektiv: Sigma DG 70-300mm 1:4-5,6


Åh det var längesedan jag tog bilder på solnedgången. Kommer ni ihåg hur många bilder jag la upp på solnedgångar förra året? Här och här kan ni se några av alla bilder. Tog dessa alldeles nyligen från mitt sovrumsfönster hehe. 

Blev förvånansvärt hemma från skolan idag också. Bihåleinflammation och mensvärk är inte bästa kombon kan jag lova. Så tog mig en extra dag hemma nu när det var som värst. Imorgon däremot har jag bara en lektion så ska ta mig till skolan och komma på fötterna igen är planen. Får se om jag kan ta mig ett lugnt pass på gymmet också, så jag har något att längta till. Hoppas ni har haft en bra måndag så hörs vi!





Du går aldrig till skolan, men du kan jobba, gymma och vara ute och hålla på. Lol. xDXDXD :PPpppPPPPPpp

Svar: Tror du jag väljer att vara hemma sjuk eller? Jag jobbade i 3 timmar för att jag behöver pengarna. Gymma har jag inte gjort sen förra tisdagen då jag just den dagen kände mig bättre, vilket var 2 nätter innan jag fick bihåleinflammation. Och ute och hålla på får du gärna beskriva bättre för jag har legat i min säng i två veckors tid så håll bara käften och ge fan i att kommentera anonymt. :PpPpPpPp
Stephanie Nyberg

Raghda Harahsheh
03 Mars, 2014 - 19:06 / BLOGG: http://ragdisontheplanet.blogg.se/

ahh jobbigt med anonyma kommentarer, frågan bara varför är de det? om du ska få fram ord, får man fan skriva vem man er!
Fina bilder, härligt med solnedgång! :)

Krya på dig, hoppas du blir bättre! :D kramisar <3

Svar: Ja men precis! Så töntigt att vara anonym. Tack så mycket! :) Kram
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: