En glad dag


Kamera: Nikon D5100 | Objektiv: Nikkor AF-S 50mm 1:1.8G

Vaknade på rätt sida idag känner jag, trots att det spöregnar ute. Klev upp direkt när alarmet ringde kl 6 och kände mig inte ens trött. Vilken känsla! Min nuvarande lektion slutar om en halvtimme men jag är redan klar med uppgiften så sitter och läser lite bloggar. Ska gå och gymma lite senare sen åter igen möta upp en fin och sjukt saknad vän för en fika-dejt. Bestämdes för typ 3 minuter sedan haha! Spontant är alltid bäst. Ha det fint så hörs vi hörni.





Isabella
20 Mars, 2014 - 10:48 / BLOGG: http://tinkerbella.blogg.se

Svar: när den dagen väl kommer är det underbart!! :)

Kuddfodralet är från ellos :D Kram


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: