Helt slut


Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G

Herregud vad trött man kan bli! Efter tre veckor sjuk och sängliggande har jag nu tränat två dagar i rad, och det känns i varenda muskel kan jag säga. Idag var jag faktiskt omotiverad till att träna för att jag var så trött, men det fina vädret fick mig att gå till gymmet ändå - och skönt var det! Imorgon däremot blir det en vilodag pga plugg.

Hade en lektion imorse sedan skjutsade Sandra oss bort till Facklan där vi skulle se på filmen Ego med alla 2:or. Rätt nice att få se på bio under skoltid trots att man redan sett filmen haha. Men nu mina vänner ska jag krypa ner under täcket och kolla Grey's tills jag somnar. Bäst för er att ni har njutit lika mycket som jag har av det fina vädret idag! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: