Hurtig


Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G

Hellur! Känns redan i hela kroppen efter gympasset förut. Var dessutom ovanligt hurtig och tog en springtur hem från bussen, vilket är 2 km. Känns riktigt bra nu i efterhand men jag frös som sjutton när jag väl sprang. Längtar tills det blir varmare ute så jag kan springa utan att frysa.

Hur som helst. Nu väntar jag på middag och sen ska jag ta det lugnt framför någon serie. Vi har ARF-vecka den här veckan i skolan, vilket innebär att vi inte går efter schemat någon dag och får istället se massa filmer. Klagar jag inte på! Men att förlora den korta dagen imorgon och istället gå till kl 3 är rätt segt. Men men. Hoppas ni har haft en bra dag iallafall! Ciao






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: