sitting, waiting, wishing


Modell: Louise Perman
Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S Nikkor 50 mm 1:1.8G

Godmorgon! Ännu en veckad avklarad och om bara några timmar är det helg. Är knappt nio veckor tills min andra halva är hemma från USA igen och jag längtar mer och mer för varje dag som går. Men låt oss leva i nuet nu hörni! Idag är det bara skola fram till kl 12 sen ska vi bort till Aranäs och titta på de som går dans-linjen som ska ha en föreställning för oss. Ska bli kul faktiskt, tvivlar inte ett dugg på hur duktiga dom är. Efter det blir det ett hårt pass på gymmet. 30-40 min crosstrainer och sen lite rygg/armar. Hade lite ångest igår för att jag inte tränade på hela dagen, trots att det är min vilodag. Känns skönt att jag har kommit in i att träna så ofta nu! 

Nu ska vi ha foto fram till lunch sen åker vi bort till föreställningen. Vi hörs mer ikväll ska ni se. Ha en underbar fredag!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: