söndagsångest


Hade verkligen, verkligen velat spendera denna helgen i Stockholm på antingen The Weeknd och Drake's konsert eller Avicii's. Hade varit mäktigt och jag är väldigt avundsjuk på dom som fick uppleva det kan jag erkänna. Istället har jag spenderat helgen på jobbet och i sängen framför Grey's Anatomy. Inte lika mäktigt. 

Har tyvärr fortfarande bihåleinflammation så någon träning blir det inte än på ett tag. SÅ segt. Men skola blir det iallafall. Får ångest av bara tanken på alla arbeten jag ligger efter i. Men om endast 5 måndagar är det påsklov så det är bara att bita ihop!
- Vi hörs mer imorgon hörni.





Shit vad smal du blivit! Du är jätte snygg!

Shit vad smal du blivit! Du är jätte snygg!

Svar: Haha åh tack!!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: