UNDERBARA SOL


22 underbara grader i solen är det idag. PÅ RIKTIGT. Har suttit och solat sen jag vaknade och ätit frukost ute på trappan. Så underbart att värmen äntligen är påväg och att sommaren inte är så långt borta längre!

Föreställningen igår var inte alls som tänkt. Var tydligen inte elever utan "riktiga" dansare som uppträdde. Inget för mig måste jag säga. Konstig handling och inte min typ av dans att titta på. Gymmade iallafall efteråt som planerat sen åkte jag spontant till Fjärås på kvällen där jag mötte upp massa goa människor. Förade lite där innan vi drog oss vidare till Kungsbacka på ett litet krök i en trång 1:a. Helt okej kväll men det kändes riktigt kul att träffa allihopa så spontant en fredagskväll! 

Nu ska jag åka med syster in till Kungsbacka som ska övningsköra med pappa i stan lite medans jag gymmar. Sen ska vi handla och därefter är det min tur att övningsköra lite - inte på vägen ännu men ändå! Bloggar senare igen hörni, njuuuut nu av det underbara vädret! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: