vill ha dig nära


Kamera: Nikon D5100  / Objektiv: Nikkor 18-105mm / Blixt: Speedlight SB-800

Trotsade vädergudarna och traskade till gymmet efter skolan i spöregnet. Blev ett ordentligt ryggpass och en halvtimme på crosstrainern. Promenerade även hem från bussen så har varit duktig idag måste jag få tycka! Nu däremot ska jag titta på Grey's sen börja titta på Arrow och se om det är något för mig. Ska också invänta att älskling ska ringa FaceTime (bästa stunden på kvällen). Imorgon blir det en ordentlig sovmorgon och sen roligheter på kvällen, ska försöka klämma in ett gympass också. Bloggar mer imorgon hörni. Godnatt!





VERONICA - modeblogg
21 Mars, 2014 - 21:52 / BLOGG: http://vveronicas.vionno.se

SÅ sjukt fin tjejen, bara älskar ditt hår tjejen :) Och otroligt fin tröja, riktigt fin! Kramkram

Svar: Åh tack så jättemycket! :) Vad glad jag blir! Kram
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: