27th

 
Modell: Cornelia Hansson 
Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Började den här tisdagen med ett tandläkarbesök, fortsatte med en lektion, ett gympass och tog mig sedan i kragen och slutförde sista fotouppgiften för den här terminen. Däremellan hann jag få besök av Jim, Maurits och Adam innan jag och Cornelia tog bussen till bästa location för fotograferingen där hon skulle agera modell. Fick faktiskt en hel del bra bilder, så nu återstår bara det jobbigaste - att välja ut den bästa.

Men det får bli en annan dag för nu är jag alldeles för trött för mitt eget bästa. Dock är jag ledig imorgon och ska inte göra annat än räkna ner tiden tills Andreas landar på Landvetter. Pirrar i hela kroppen när jag tänker på det, åh. Godnatt på er.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: