Det går bra nu


Nikon D5100
AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G 
Location: Rimforsa

Hej hej hemskt mycket hej! Solen skiner idag mina vänner, jag är i stort sett klar med alla skoluppgifter, imorgon åker jag till Turkiet, ska äta frozen yoghurt med fina vänner efter skolan och jag fick precis veta att jag fått ett B i engelska 6. Är nöjd! Mitt mål var ett C så jag är mer än nöjd faktiskt. Och Turkiet imorgon. Behöver jag ens säga hur skönt det ska bli?! Så ja mina vänner, jag är på bra humör och njuter lite extra av sista skoldagen på 9 dagar. Bloggar mer ikväll och kanske imorgonbitti innan vi drar oss till flygplatsen. Hur som helst så hörs vi, ciao!





Emma Grann Fotografi
15 Maj, 2014 - 12:32 / BLOGG: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

SÅ fin bild på dig!

Svar: Åh tack snälla! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: