first tattoo

 
Foto: Louise Perman
Kamera: Nikon D5100

Objektiv: AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Har ju glömt att berätta och visa er vad jag egentligen gjorde i onsdags som jag aldrig gjort förut - nämligen att skaffa en tatuering. (ni som har mig på Instagram vet dock redan om detta!) Idéen till tatueringen kom jag på för flera veckor sedan och sedan dess har jag och min syster varit helt inställda på att göra den innan Turkiet-resan, eftersom det är en systertatuering. Så vi fixade en tid i onsdags innan Valborg-firandet!

Är mer än nöjd och är så glad över min allra första tatuering, som betyder väldigt mycket för mig då det är min systers personnummer som är skrivet i romerska siffror. Bilderna är från photoshooten igår med Louise här i Rimforsa. Nu blir det Red Dawn innan vi somnar för sista gången i våran mysiga lilla stuga. Godnatt på er!





Adine
04 Maj, 2014 - 23:52 / BLOGG: http://lundahlfoto.blogg.se

Så himla fint att ni tatuerade in varandras personnummer! Snyggt blev det också! :D

Svar: Men tack snälla! Glad jag blir :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: