sleepless


Avsallar, Turkiet
Nikon D5100 | AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G 


Hej på er! Flygresan igår tog på mig rätt hårt då jag var på resande fot från 2 på natten till 12 på dagen. Så jag hade verkligen ingen ork att kliva upp när klockan ringde imorse. Trodde man skulle vara utvilad efter 1 vecka utomlands.. haha. Har iallafall sovit ut och packat väskan hittills. Ska nämligen sova i lägenheten inatt eftersom syster är kvar i Turkiet och hennes pojkvän anlände där igår också. Louise kommer förbi en sväng så vi kan ta igen lite tid innan jag fortsätter kvällen på egen hand med gym och bildredigering. Men nu måste jag fortsätta packa och promenera till bussen, vi hörs ikväll! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: