en alldeles för tidig morgon

 
Sitter här i skolan tidigare än vanligt. Varför? Jo för att jag vägrade promenera till bussen i denna kylan, så åkte med pappa som skulle ta bussen klockan 7. Är tröttare än tröttast och har en go träningsvärk i benen sen igår. Men det hindrar faktiskt inte mig från att köra ett magpass senare idag med Andreas! Sen ska jag försöka somna tidigt ikväll då det blir 6 timmars skola följt av ett 5 ½ timmes jobbpass imorgon. Behöver pengarna så tar alla jobbpass jag kan få i stort sett haha. 

Nu ska jag se på 2 broke girls eller göra ett repetitionstest på körkortsteorin. Har inte riktigt bestämt mig än hehe. Ha en bra dag iallafall så hörs vi!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: