FÖRSTA ADVENTEN-BAK

Imorgon är det 1:a december, och vi har redan börjat julbaka här hemma! Idag vankades det vanilj/kanel/saffransbullar i mängder. Så mycket saftigare och godare än vanliga kanelbullar, dessutom är det ju roligt med en liten färgklick på fikabordet hehe. Eftersom vi flyttar 1 januari kommer vi sätta upp julgranen snart också, då vi inte kommer kunna ha kvar den så länge efter julafton. Lika bra det så kanske jag får mer julkänsla än vad jag hade förra året. - 24 dagar kvar!






Anonym
30 November, 2014 - 19:59 / BLOGG: http://melzies.for.me

wow nu blev jag allt sugen :D har du tagit alla foton på din header? Såfall är du verkligen begåvad

Svar: Haha :D Ja jag har tagit alla bilder, tack så jättemycket! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: