Fotografering, Nello och kvällsfika


Har ännu inte gått igenom alla bilder från dagens fotografering - så ni får två brusiga iPhonebilder från idag istället! 

Dagen har flytit på bra trots trötthet och fredagslängtan. Bara två lektioner stod på schemat så dagen var dock över ganska snabbt, vilket var väldigt skönt. Så jag och Claudia tog oss an fotostudion vid halv 2 tiden. Smink och hårfix sen tog vi några snabba porträtt innan vi tog bussen till stationen vid halv 4. Snabbt och effektivt! Därefter tog vi en lunch på fantastiska Nello och hann med att kika i lite affärer dessutom. Tack för idag finis!

Nu är det bara jag och mamma hemma eftersom pappa befinner sig på sjukhuset i Halmstad, stackars lilla pappa. Hoppas du är frisk snart! Så ska hålla henne lite sällskap med en kopp te och en kvällsmacka innan jag placerar mig framför Blacklist. Vi hörs hörni, ha en fortsatt bra vecka!!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: