HALLOWEEN - 14


Några bilder från fredagens halloweenfest lånade från Vanessas blogg. Var en riktigt rolig kväll som dessvärre inte slutade som planerat haha. Men kul hade jag iallafall! 

Ja hörni, nu är lovet slut kan man väl säga? Det har gått så sjukt fort att jag knappt har hunnit med bloggen trots att jag lovade att lägga tid på den. Jag har iallafall hunnit med mysiga dagar med favorittjejerna, spenderat tid med min kärlek, varit på Risktvåan i Halmstad, tränat litegranna och festat med sköna människor. Det bästa är ändå att jag är ledig från skolan imorgon och ska sedan iväg på en liten "klassresa" till Stockholm i tre dagar med alla mediaeleverna. Ska bli skönt att komma iväg lite och slippa bänka sig i skolan med en gång. Men än är inte lovet över. Har sovit ut rejält idag och väntar nu på att pojkvännen ska anlända så jag slipper vara ensam hemma tills ikväll. Får se vad vi hittar på för skoj! 

Nu är det teoriplugg som gäller, ha en härlig söndag i novembervärmen!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: