Nuså

Fika med en saknad syster | Fotorunda med brudarna i Gamla Stan | Skolan bjuder på Espresso House
Sen bjuder skolan på plankstek! | Vi fick det minsta rummet men mysigt var det iaf! | Te på rasten under bussturen var givet

Helgen är nu slut, och likaså de två veckorna av ledighet från skolan. Men som tur är så är det bara 38 dagar tills nästa lov, och de ska vi nog klara av! 

Min helg har förövrigt flugit förbi kan man säga. Började med en hemmakväll med fondue framför Idol, sen stod jobb 8-16 på schemat både lördag och söndag. Har med andra ord inte hunnit med så mycket mer då jag har varit (är) helt slut efter jobbet. That's that! Imorgon börjar en ny vecka och ska också köra på med träningen igen. Har verkligen kommit ur mina träningsrutiner pga lovet och Stockholms-resan, men de är förhoppningsvis snart tillbaka igen. Imorgon väntar ett benpass tillsammans med Andreas iallafall, ska bli otroligt skönt! Men nu måste jag släcka ner och försöka somna framför ett eller två Vänner-avsnitt. Den lediga tisdagen kommer sitta otroligt fint den här veckan. Godnatt!
 





Mohammedi's | Art, model & designer
10 November, 2014 - 22:26 / BLOGG: http://mohammedis.se/

vilka härliga bilder! Mums

p.s tävling på bloggen, delta gärna. Du vinner ett par valfria hörlurar från den populära märket, sudio!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: