STOCKHOLM

 
Hem ljuva snöfria hem! 
Gick igenom bilderna lite snabbt och bestämde mig för att lägga upp dessa till en början. Tog närmare 500 bilder i huvudstaden så har lite att gå igenom så att säga. Har för övrigt haft det rätt bra där uppe och trivs så himla bra i Gamla Stan, älskar de smala gränderna och de små butikerna. Vad mer ska jag säga? Hann med cirka 5 timmars fotograferande i bara Gamla Stan, ett besök på Fotografiska muséet, restaurangbesök, mys på vandrarhemmet och en fika med min saknade syster. Jag är väldigt nöjd och belåten att ha sluppit skolan hela veckan och fått ut en gratis resa av det hela, inklusive en hel del mat. Men det är himla skönt att vara hemma måste jag säga. Och att snön inte har landat på västkusten var också väldigt skönt - är inte riktigt redo för det än. Hur som helst kommer jag bjuda på fler bilder från Stockholm framöver!

Nu måste jag ta mig en dusch och gå och lägga mig faktiskt. Japp, så tråkig är jag på en fredag - men ska trots allt upp vid 6 tiden imorgon för att jobba. Sen får vi se om helgen bjuder på några andra roligheter. Vi hörs hörni!







Melinda
07 November, 2014 - 21:49 / BLOGG: http://melindaslife.for.me

vilka härliga bilder :O

Svar: Åh tack!! :D
Stephanie Nyberg

♫♪ sandra
10 November, 2014 - 21:49 / BLOGG: http://www.sandramusic.spotlife.se

mysiga bilder :)

Svar: Tack! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: