You enchant me even when you're not around


Hola! 
Har packat i nästan 3 timmar till och från, och nu känner jag mig äntligen hyfsat klar. Blir bara borta tills torsdagkväll men har ändå packat halva garderoben känns det som haha, så typiskt. Ska iallafall bli skönt att få komma bort lite på skolans bekostnad ;-) Får se om jag orkar/hinner uppdatera er något när jag är i huvudstaden, annars hör ni från mig på torsdag igen med (förhoppningsvis) lite roliga bilder. 

Naglarna fixade jag för fredagens bravader och har precis fixat dom på nytt inför trippen imorgon. Är faktiskt väldigt nöjd! Nu blir det lite Blacklist i väntan på att min fina ska ringa och säga godnatt, haft två supermysiga dagar med honom så känns lite tomt här nu måste jag säga. Godnatt på er 

Sam Smith – Latch - Acoustic






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: