You + Me


Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. Du är verkligen den finaste människan jag vet. ♥

05.20 klev jag upp från sängen imorse - en tisdag då jag annars får sova ut hur länge jag vill. Men ett 8 timmars jobbpass klarade jag av iallafall. Dagen gick långsamt till en början, men när jag väl kom in i det flöt det på ganska bra och redan imorgon fick jag mitt andra pass! Känns skönt att ha två jobb för tillfället, då jag om någon är i behov av pengar just nu. Dax att spara, spara, spara fram till sommaren! 

Nu däremot är inte allt så frid och fröjd. Har den värsta mensvärken någonsin och jag vill nästintill lägga mig och gråta haha. Hemskt är det! Så får se om jag blir hemma från skolan imorgon för att orka med körlektion och jobb senare på dagen. Morgondagens problem helt enkelt! Nu ska jag iallafall se på Blacklist och sova typ. Hade!





Elin
18 November, 2014 - 21:51 / BLOGG: http://niles.blogg.se

söta!

Svar: Tack! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: