En Kalle

 
modell Kalle Scherman | kamera Nikon D5100 | objektiv AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G 

Godmorgon! 
Idag får Kalle stå för bilderna, då jag mer eller mindre har bildbrist av vardagsbilder. Dessa är från förra veckan när jag även fotograferade Louise i studion. Kalles färg är (uppenbarligen) vit och dom gjorde sig snyggast i svartvitt faktiskt, hoppas de blir lika snygga i fotoboken! 

Idag är det äntligen fredag, och inte vilken fredag som helst utan idag får vi även höstlov! Börjar på ett bra sätt med lite tjejmiddag och 18-årsfirande i Lerum. Sent blir det dock inte då jag ska upp 6 imorgon för att öppna och jobba till 16. Men kul ska det bli! Resten av helgen blir det mer jobb och mer födelsedagsfirande. Sen bjuder lovet på en massa roligheter! Ska försöka ta en massa vardagsbilder under veckan så jag kan pryda bloggen med någonting. Men nu har jag Foto3 för att sedan ha lite skräckfilmsmaraton här på skolan, hade!





Emma Grann Fotografi
24 Oktober, 2014 - 08:25 / BLOGG: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Första bilden var fantastiskt fin!

Svar: Åh tack Emma! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: