First air of Autumn


En ny månad är påbörjad, en riktig höstmånad om man frågar mig. Har inte kikat in här sen i lördags då jag har haft fullt upp kan man säga. Hade en underbar kväll med Andreas i lördags då vi lagade schnitzel, klyftpotatis och tomatsalsa till middag, bastade, drack gott och somnade i varandras famnar framför en film. Åh vad jag älskar den killen. I söndags var det dags för en obligatorisk genomgång på jobbet 18.30-20.45, det var lärorikt men jisses vilken huvudvärk och trötthet som slog till efteråt. Var därför hemma från skolan i måndags, och igår missade jag bara skolfotot som stod på schemat. Däremot har jag hunnit med att gå på Riskettan, shoppat lite på Lager 157 och även blivit bjuden på lunch av min favorit. Spenderade sedan natten hos honom vilket är svårt när han inte vill lägga sig samtidigt som mig och håller mig vaken för länge, men det var det värt hihi. 

Nu blev det alldeles för långt, men nu vet ni vart jag hållit hus! Efter skolan har jag körlektion sen blir det ett gympass om jag (och huvudet) orkar med helt enkelt. Vi hörs hörni, ha en bra dag!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: