Indian Chai


Hej på er! Glömde bort helt och hållet att blogga igår och visa er lite bilder, men det kommer - jag lovar. 
Idag är det lördag och jag har varit uppe sedan 7 imorse. Nej det är inte jättekul att jobba tidiga helger, men pengarna i slutet på månaderna sitter ju fint så jag klagar inte! Det gick väldigt bra idag på jobbet och jag börjar komma in i allting mer och mer, så nästa helg ska jag till och med öppna hela Linnea's själv. Tur att min chef litar på mig så mycket hehe.

Har inte orkat göra så mycket sedan hemkomsten måste jag erkänna. Tog mig favorit téet Indian Chai med skummad mjölk och kanel som topping, tillsammans med mammas nybakta bröd när jag kom hem. Satt som en smäck! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig och plugga lite teori i väntan på middagen sen lär jag knoppa tidigt då alarmet ringer 6.30 imorgon.. Hoppas ni får en jättebra lördag oavsett om ni jobbar, har hemmakväll eller röjer på krogen. Hade!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: