LÅNGHELG

 
Känns som att helgen aldrig tar slut, vilket har varit väääldigt skönt. Trodde det skulle bli en lugn sitta-hemma-och-inte-göra-något-alls-helg då jag var ledig från jobbet, men icke!

I fredags kom Sara och Cornelia hem till mig för lite förkrök innan vi tog oss in till Göteborg och Trädgårn där resten av natten spenderades. Var en rätt lyckad kväll som avslutades på bästa sätt bredvid min prins. På lördagen sov vi länge och åt en sen frukost innan jag åkte hem för att göra mig ordning för kvällens bravader. Blev förkrök i Fjärås med gott dricka, härligt umgänge och roliga kortspel innan vi drog oss vidare in till stan. Kvällen avslutades dock tidigt för min och Andreas skull vilket var lika bra de. Har tagit vara på långhelgen iallafall och nu är det söndagsångest x1000.
Film, pojkvän och kanske lite gott att äta får den här söndagen stå för. Hade!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: