SNEAKPEAK


Blev en riktigt rolig fotografering idag, med perfekta bilder som resultat. Det blev precis som jag ville ha det! Tack till Claudia som agerade modell, och även Elin. Även jag fick agera modell lite men de bilderna får ni se en annan gång haha. Ska sätta mig och redigera lite bilder innan jag placerar mig framför PH är planen. Imorgon väntar ytterligare en fotografering, med Louise och Kalle. Ska bli sjukt kul det också, blir ett helt annat projekt - ett kreativt sådant. Får se om det kommer upp några bilder här eller om jag väntar med det tills hela "bildserien" är klar. Bilderna som blir ska nämligen vara innehållet i en fotobok som i slutändan ska lämnas in som mitt gymnasiearbete. Sjukt spännande om jag lyckas med allting som jag vill, en modell avklarad iallafall haha. Håll utkik! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: