Tio Pepe

 
Vad skönt det är med slappa vardagar tillsammans med sin favoritkille ibland. Vi kunde sova ut, äta en sen frukost och se på film medan det stormade ute. En riktig mys-tisdag har det varit! Gårdagen blev också väldigt mysig. Åt en supergod middag på Tio Pepe där vi sedan fördröjde tiden lite innan bion som började 20:15. Och filmen var för övrigt superbra! The Maze Runner fick det bli. Påminde väldigt mycket om Hunger Games och Divergent (antar att det är samma skapare till denna också) och jag som älskar dom filmerna var väldigt nöjd efter bion igår. Vardagslyx! 

Nu har älsklingen åkt hemåt men snart får jag träffa en annan favorit - min kära saknade syster! Hon har varit på bartenderkurs i Marbella i 3 veckor och om en halvtimme ska vi hämta henne i Göteborg. Äntligen säger jag bara, behöver verkligen henne här hemma. Men vi hörs väl imorgon igen skulle jag tro, HADE.





ɑ n n i k ɑ
08 Oktober, 2014 - 18:33 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :)


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: