En massa prat och lite fotografering


Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Lektion som bestod av föreläsning, debatt och teorilektion på en och samma dag var ingen höjdare kan jag medge. Är helt slut i huvudet efter den här dagen, men fick också ut någonting positivt - nämligen en photoshoot lite här och var i Kungsbacka med Linnéa och Claudia. Vi hittade väldigt mysiga och fina miljöer som vi fotade på och en hel del bilder blev det! Var perfekt för mig som har bildbrist och behövde fördröja tiden fram till teorilektionen. Tack för idag tjejer! Blev faktiskt några bilder som jag själv blev nöjd med, och de tackar jag Linnéa för.

Men nu mina vänner måste jag sova och hoppas på att jag orkar upp imorgon. Har huvudvärk och är illamående?! Hoppas det går över för nu är de ju snart helg! Bilder från idag bjuds det på imorgon iallafall, godnatt på er. 






♫♪ sandra
19 September, 2014 - 23:13 / BLOGG: http://www.sandramusic.spotlife.se

fint!

Svar: Tack så mycket! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: