fragile

foto Ebba Björnfalk | utrustning Canon EOS 60D + Canon EF 50mm 1:1.8 II | edit & modell Jag

Hade en ganska onödig dag i skolan där vi pratade om vad man vill i framtiden typ. Eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill så förstod jag inte riktigt poängen med det hela. Promenerade iallafall med Claudia och Linnéa till gymmet när skolan väl tog slut, där körde jag kondition i 20 minuter och tränade rygg resterande tid. Sen avslutade vi det hela med dusch och bastu, så skönt! Sen jag kom hem har jag lagat middag, kollat på idol och gått igenom bilder från olika tillfällen i sommar. Nu däremot ska jag lägga mig framför en film som vanligt, PH får vänta tills imorgon hehe. Vill börja följa en ny serie nu när hösten närmar sig, så har ni några tips så säg! Vi hörs väl mer imorgon, godnatt på er. 
 





Om drama/spänning är något så passar " Breaking Bad " perfekt :)

Svar: Ja har funderat på den länge! Ska se om de är något för mig, tack! :)
Stephanie Nyberg

Teen wolf är en bra serie!

Svar: Är inte så mycket för vampyrer/varulvar, men tack för förslaget! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: