guts over fear


foto Ebba Björnfalk | modell & edit Jag 
älskar ljuset på dessa bilder!
 
Godmorgon på er! Helgen är över och jag är faktiskt förvånansvärt pigg idag med tanke på att det är måndag. Trots att jag låg och läste till 12 tiden inatt. Känns skönt! Boken jag köpte igår var Bodylicious av Sofi Fahrman och Julia Fors som handlar om träning, kost och tips för att nå sitt mål och se resultat med sin träning. Blev jättetaggad på att köra järnet på gymmet och fick en hel del bra tips på övningar för alla muskelgrupper. Tipstips! Idag har jag skola till halv 3 sen blir det hårdpass med fokus på mage och kondition på gymmet innan jag drar mig hemåt, ha en toppen dag ni också! 





Emma Grann Fotografi
08 September, 2014 - 11:15 / BLOGG: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Fint! :)

Svar: Tack Emma! :)
Stephanie Nyberg

Jolin Berg
08 September, 2014 - 11:15 / BLOGG: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/

Fina bilder :)

Svar: Åh tack!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: