mer natur åt folket

 
kamera Nikon D5100 | objektiv Nikkor 50mm 1:1.8G

Var längesedan jag publicerade något vettigt i Natur-kategorin, så tyckte det var dax nu! Kom hem för ett tag sedan och hela trädgården var full med vattendroppar medan solen lyste på. Så sprang in och hämtade kameran direkt för att ta lite naturbilder för en gångs skull. Både med mitt 50mm och mitt 70-300mm. Ovan har ni ett litet smakprov! Längtar tills jag själv tar körkort och kan ta bilen nästan vart jag vill för att fotografera, det kommer göra gott här på bloggen tror jag. 

Nu ska jag ta en dusch efter det svettiga gympasset tidigare idag. Körde både intervaller och powerwalk i uppförsbacke - otroligt skönt såhär efteråt. Sen är det jag som lagar middagen för ikväll, blir min magiska laxsoppa! Låter kanske inte så gott, men tro mig när jag säger att jag lätt skulle kunna äta den soppan 7 dagar i veckan. Så det så! 






Susanna Maria J
08 September, 2014 - 18:10 / BLOGG: http://oslofru.com/

Cool bild :)

Svar: Tack så mycket! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: