sunday - funday

 
Söndag behöver inte betyda ångest, vilket den här söndagen verkligen har bevisat för mig! Fick en hyfsad sovmorgon, åt en god frukost och sedan har hela dagen spenderats i en bil och på Ullared tillsammans med Louise och Claudia. Louise tog nämligen körkort i veckan så en roadtrip söderut var bara ett måste! Har dock haft lite ångest över pengarna jag spenderade idag men det var välbehövligt faktiskt. Fick hem en hel del fina grejor till både mig själv och andra. Så tack för idag tjejor! 

Har för övrigt haft en kunglig helg med sovmorgon, dunder frukost på balkongen, utgång med härliga människor, familjemys och shopping. Nu ska jag lägga mig och läsa en bok jag köpte idag, sen blir det väl middag och te framför en film innan jag somnar. Hoppas ni har haft en fin helg! 





felicia
07 September, 2014 - 20:01 / BLOGG: http://feliciaholmgren.devote.se

ser gott ut :)

Svar: Det var det också! :D
Stephanie Nyberg

ɑ n n i k ɑ
08 September, 2014 - 20:01 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt :)

Svar: Utan tvekan!!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: