Trädgården en fredag

 
Helgen började på ett riktigt bra sätt. Min kära vän Cornelia fyllde 18 i fredags (grattis igen finis!!!) så det bjöds på kanonmiddag hemma hos henne med ett gäng brudar, sen blev det utgång för hela slanten i Göteborg. Blev en såå lyckad kväll, och ännu bättre blev det när vi anslöt med andra härliga människor man inte träffat på länge. Fick dessutom avsluta natten vid 4 tiden bredvid min fina Andreas. Var väldigt glad den kvällen.

Har också gjort min röst hörd i valet, ätit goda middagar, sovit ut, gått på powerwalk, sett på film och tagit det lugnt. En jätteskön helg med andra ord. Avslutar en bra helg med ett avsnitt av PLL innan jag somnar. Vi hörs imorgon! Godnatt.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: