3 söndagar kvar


Skor 299kr - Deichmann 

Helgen har åter igen gått superfort men lika glad är jag ändå med tanke på det underbara vädret vi har haft! I fredags stod jobb på schemat, sen promenerade jag och Andreas ner till torget där vi mötte Margaret och Vic som var på besök från England (Andreas farmor och hennes bror). Blev en jättetrevlig middag på Tio Pepe's tillsammans med dom, vilket var lite pirrigt då vi bara kunde konversera på engelska haha! Men det var kul att träffa dom och nu är jag ännu mer taggad för våran england-resa vi ska göra i sommar! 

Idag tog vi en sväng förbi Deichmann där jag fann sandalerna ovan! Ni undrar väl varför jag köper sandaler redan nu men då kan jag tala om för er att det bara är tre söndagar kvar sen drar vi till Ayia Napa (!!!!!). Börjar få lite panik över allt som ska göras innan dess, men det ska nog gå bra! Nu måste jag iallafall plugga trots det fantastiska vädret ute. Ha det gott!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: