Kost- och träningsschema!


För flera månader sedan var jag på Ullared och köpte Sofi Fahrmans och Julia Fors bok "Bodylicious" som är full med träningstips, kostråd, recept, övningar och en massa annat. Längst bak i boken finns ett intensivt kost- och träningsschema för en vecka som jag valde att följa just den här veckan, på påsklovet. Jag har promenerat 3-4 km under tre mornar innan frukosten. Har sedan proppat i mig fem mål om dagen - allt från gröt, kalkon, ägg och keso till nötter, quinoa, kyckling och salsa. Innan middagen har jag begett mig till gymmet och tränat hårda pass med övningar som får pulsen att öka rejält. Så sköööönt!

Det har varit tufft att ställa klockan för att promenera innan frukosten, men också skönt att göra en förändring i vardagen. Skogen ovanför där jag bor är perfekt för en morgonpromenad och speciellt nu när våran börjar komma. Ska justera lite på matschemat då det är svårt att köpa allting som står men promenera varje morgon som är kvar på lovet tänker jag iallafall göra - för omväxlingens skull! Nu ska jag kika på en serie innan jag somnar. Är helt slut efter dagens träning och 5 timmars jobb. Godnatt!






Knaperbloggen
14 April, 2015 - 22:55 / BLOGG: http://knaper.blogg.se

vad gott! :D

Svar: Jaa verkligen :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: