00.50

 
 
 
Har haft flera fantastiska dagar under julimånad med härliga människor! Drinkar, frukter, födelsedagar, goda middagar, utgångar, AW, sol, bio , träning och en hel del glädje har juli bjudit på. Nu välkomnar jag augusti med öppna armar, och imorgon (4 augusti) åker jag till England i en vecka. Ska bli så skönt att komma iväg, och framförallt till ett land jag aldrig har besökt innan. Destinationen är Bournemouth som ligger på Englands sydkust där Andreas släktingar bor. Förhoppningsvis kanske vi tar oss en tripp mot London också för att turista litegranna - vi får se helt enkelt! 

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon och hinner med allting innan flyget går vid 6 tiden. Vi hörs om ca en vecka hörni, ha det braaa! :D






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: