all the little lights


Nu har jag precis tagit en dusch och städat rummet, passade även på att tända lite ljus och för att öka mysfaktorn lite! Imorgon är det dags att ta tag i livet igen efter en veckas förkylning. Blir ett mjukstart-pass på gymmet för att inviga byxor, träningshandskar och proteinpulvret haha. Nu är jag faktiskt motiverad och taggad för att träna, ska bli skönt att komma igång igen. Men för tillfället ska jag krypa ner under täcket framför Pretty Little Liars och Awkward innan middagen hade jag tänkt. Vi hörs!





felicia
02 Februari, 2015 - 17:26 / BLOGG: http://feliciasj.blogg.se

alltså känslan av ett nystädat rum och tända ljus är ju rätt så oslagbar alltså :)

Svar: kan inte annat än hålla med! :D
Stephanie Nyberg

Simon G
05 Februari, 2015 - 17:26 / BLOGG: http://simonpixel.webblogg.se

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket Simon! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: