EARNED IT


Tog mig en välförtjänat vilodag idag då humöret inte har varit på topp och orken fanns inte riktigt i kroppen. Det bästa är att jag har dåligt samvete för att jag skippade gymmet idag, vilket betyder att jag har fått in det som en rutin och har svårt för att sluta. Blir så glad av att träna numera, känns så himla gött med träningsvärk dagarna efteråt och somnar alltid så skönt på kvällarna. Är sjukt peppad nu för att köra stenhårt med träning och kost och förhoppningsvis få se resultat om några månader. 

Imorgon kör jag på igen med ett pass cardio + rumpa/ben innan jag går till Kungsmässan för att köpa present till Sara som ska firas på fredag! För övrigt har jag gått och förälskat mig i The Weeknds låt Earned It som är med i Fifty Shades of Grey, lyssna hääär. Hasta luego!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: