Times Like These

 
Har haft en såå bra början på mitt "sommarlov" med Liseberg, utgångar, grillkvällar, pool-häng, häng med allt för saknade vänner, lite mer häng på bryggor med gott och blandat från Delikatessen och massa mysiga dagar med min favorit. Dock har de senaste dagarna bestått av långa jobbpass vilket nästan hela min sommar kommer bestå av. Men men, jag och Andreas har redan planerat vad vi ska göra när jag är ledig hela 4 dagar i rad i början på juli - och det ska bli så himla roligt om vädret håller i sig! Men mer om det då, nu måste jag åka och hämta Andreas hos en kompis sen lär vi kika några OITNB-avsnitt innan vi somnar. Glad Midsommar på er så hörs vi! (och tack för alla gratulationer på mitt förra inlägg! :D )






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: