Fotouppgift - självporträtt


utrustning Nikon D5100, AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Dessa bilderna (tillsammans med en hel del andra) tog jag i tisdags för fotouppgiften vi hade till idag - att ta två självporträtt. Idéen till hela ha-blommor-i-håret-grejen fick jag när jag såg denna fina blomsterkransen på Glitter häromveckan. Har inte fotat självporträtt sen vi flyttade, men ljuset i sängen framför fönstret var ju perfekt för det. Så det var inte sista gången!  Blev väldigt nöjd med dessa då det blev bättre än jag förväntat mig. Kul att ha lite fotoinspiration igen!

För övrigt är det fredag och det innebär foto hela dagen då vi ska prata om våra självporträtt bland annat. Sen beger jag mig till jobbet för ett 16-20 pass innan jag åker hem till favoriten och myser framför Divergent. Imorgonkväll ska vi nämligen se Insurgent som äntligen kommer ut på bio, så man måste ju komma ihåg allting i 1:an först hehe. Ha en underbar helg mina vänner!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: