lill-lördag


Blev en väldigt lyckad kväll i onsdags måste jag säga! Vi började kvällen i Vallda med ett gäng sköna människor. Vid 10 tiden tog vi oss med buss och tåg in till Göteborg där resten av natten spenderades. Kort och gott fick vi skjuts hem av Adam från Göteborg och jag fick somna gott i min egna säng vid 3 tiden.

Igår fick bli en hemmadag pga omständigheterna hehe. Så jag sov ut, åt en dunderfrukost, kikade lite Grey's Anatomy och gick till jobbet vid halv 5. Idag är det fredag och jag har inga som helst planer för helgen vilket känns ganska skönt. Jag ska jobba, plugga och städa. Spendera lite tid med min favorit också hade jag tänkt! Nu är det fotolektion i 30 minuter till innan lunchen, ha en fin helg!





rememberthiis.blogg.se
13 Mars, 2015 - 10:59 / BLOGG: http://rememberthiis.blogg.se/

Kul:D


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: