Sundsvall


I Sundsvall hann jag även med en Monopol-kväll med Isabell, Pontus, Tova och Alexander, som vi dagen därpå även åkte till IKEA med och åt brunch. Därefter shoppade vi lite, och jag hittade äntligen min studentklänning!!

Vi har spelat Monopol, blivit bjudna på grillat hemma hos Isabells farföräldrar och haft mysiga filmkvällar. På söndagen mötte jag först upp Jennie i stan för att käka lunch, och därefter mötte jag upp Jasmine och Ibbe på Espresso House för att ta igen lite tid. På min sista kväll var det dags för middag på restaurangen All Star där jag åt och drack gott tillsammans med Isabell, Viktoria och Tova. När vi var mätta och belåtna hämtade killarna upp oss så åkte vi till hamnen där vi spelade kubb lite spontant i solnedgången. Haha, allt som allt har jag haft det riktigt roligt och tiden har som vanligt gått extremt fort. Nu lär det dröja länge innan jag åker upp igen, men redan på måndag är det dags för nästa resa för då är det AYIA NAPA som gäller!!!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: