there is always hope


Skrev i det här inlägget för nästan tre veckor sedan att jag skulle pyssla ihop lite grejer till mitt rum. Här ovanför ser ni vad jag åstadkom! Är faktiskt riktigt nöjd över allting. Så snyggt att sätta fast bilder på ett snöre sådär, är ju så mycket enklare att byta ut bilderna på det sättet dessutom. Ska sätta upp fler bilder på snörerna så småningom! Tavlan på andra bilden är handskriven av mig direkt på glaset till ramen. Funderar på att göra fler sånna och ha i en grupp på väggen. Hm, morgondagens pyssel kanske? Måste dessutom storstäda rummet så det blir mysigt på riktigt här inne. Låter som att jag har lite att göra imorgon! Men nu ska jag se 90210.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: