en önskelista



Eftersom det bara är 8 dagar kvar tills jag fyller år tänkte jag skriva ner en önskelista på saker jag verkligen vill ha för tillfället. Har ju redan fått biljetter till Beyoncé, men vill göra en lista ändå! (önsketänkande)

• En tatuering
Ja ni läste rätt, jag vill märka mig för livet. Vet exakt vad jag vill göra, och det är bara något litet så det kan väl inte kosta så mycket?..

• Reflexskärmar
Skrev ju det i inlägget där jag hade tagit självporträtt (här hittar ni det), så ja det är något jag vill ha och behöver!

• Svarta ramar (eller ramar jag kan spraya svarta)
Att ha till min vägg på rummet. Har hur mycket bilder som helst jag vill skriva ut och få upp på väggen! 

• Hårolja
Behövs verkligen så att mitt hår blir glansigare och mindre torrt. Elvitals har jag hört är bra!

Det är det enda jag kan komma på för tillfället. Men för mig handlar inte födelsedagen om presenter, utan den handlar om att få fira den med mina närmsta och att få äta en extremt god tårta! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: