svar på kommentar.

Ellinor Edman - (om inlägget "självporträtt")
Så sjukt fina bilder, vad har du för kamera & vad använder du dig av vid redigeringar? Kram!

Svar: För det första, tack så hemskt mycket! :) Jag använder mig av en 4 år (tror jag) gammal Nikon d60. Vill verkligen byta upp mig till en nyare Nikon-kamera, men det får bli längre fram! När det gäller redigering använder jag mig av i princip samma hela tiden. Eftersom jag går en Media/Foto-linje så fick vi en dator med bland annat Photoshop CS6 som jag ibland använder mig av. Men oftast använder jag bara Camera RAW. Där redigerar man bilden från grunden med alla typer av redigeringar. Man kan även spara en redigering och använda den på en annan bild, vilket jag ofta gör när jag inte orkar göra något nytt. Det var väl allt, kramkram!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: